HAZY LIFE

ဘ၀ဆိုတာ တိုးေတာင္းလြန္းလွပါတယ္... အထူးသျဖင္႕ စစ္မွန္တဲ႕ ဘာသာတရားရဲ႕ အရိပ္ေအာက္မွာ
ေနရတဲ႕ ဘ၀ဟာ ပိုျပီးေတာ႕ေတာင္ တိုေတာင္းလြန္းလွပါတယ္... အဲ႕ဒီစကားေလးရဲ႕ အဓိပၸါယ္ကို ကၽြန္ေတာ္ရွင္းျပပါရေစ... စစ္မွန္တဲ႕ ဘာသာတရားရဲ႕အရိပ္ေအာက္မွာ ေနရတဲ႕ဘ၀ဟာ ဘာလို႕ ပိုျပီး
တိုေတာင္းလြန္းလွတယ္လို႕ ေျပာရသလဲဆိုရင္...

ကၽြန္ေတာ္ လက္ရိွေနတဲ႕ ေနရာေလးဟာ ေမာင္ေတာျမိဳ႕ လို႕ေခၚတဲ႕ ရခုိင္ျပည္နယ္ေျမာက္ပိုင္းရဲ႕ ျမိဳ႕ေလး တစ္ျမိဳ႕ေပါ႕... ဒီျမိဳ႕ေလးမွာ အလုပ္လုပ္ဖို႕ ေရာက္လာတာ ၂ ႏွစ္ေတာင္ျပည္႕ခဲ႕ျပီ... ေတာ္ေတာ္ေလးလည္းေနသားက်သြားပါျပီ... ဒီျမိဳ႕ေလးမွာ မီးလာခ်ိန္ကေတာ႕ ညဘက္ ၆း၃၀ ကေန ၁၀း၃၀ အထိေပါ႕... စေနတနဂၤေႏြဆိုကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ေနရခက္တယ္... မီးမရိွရင္ လုပ္စရာကိစၥေတြေတာ္ေတာ္နည္းသြားျပီေလ... အဲဒါနဲ႕ တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ အားအားယားယား အခန္းထဲမွာတစ္ေယာက္တည္း စဥ္းစားမိတယ္... ဘာအေၾကာင္းလဲဆိုေတာ႕ ခပ္ျမင္႕ျမင္႕ေလး ေျပာရရင္ လူ႕ဘ၀ၾကီးရဲ႕ အေၾကာင္းေပါ႕... ကၽြန္ေတာ္တို႕လူ႕ဘ၀ကို သက္တမ္းအားျဖင္႕ (၈၀)ႏွစ္ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္စျပီး စဥ္းစားလိုက္တာ... သက္တမ္းက (၈၀)ဆိုရင္ကၽြန္ေတာ္တို႕ လူ႕ဘ၀မွာ အိပ္ခ်ိန္ကို ၆ နာရီနဲ႕တြက္ရင္ တစ္ရက္ရဲ႕ ၄ ပံုတစ္ပံုကို အိပ္တာနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အခ်ိန္ျဖဳန္းလိုက္ျပီ... အဲဒါဆို ႏွစ္ေပါင္း (၈၀) မွာ ၄ ပံုတစ္ပံုဆို ႏွစ္ (၆၀) ပဲက်န္တယ္... အဲ႕ဒီထဲကမွ စားခ်န္ကို ထပ္ႏႈတ္မယ္ဗ်ာ... တစ္ေန႕ကို စားခ်ိန္ ၂ နာရီ ထားလိုက္မယ္... အဲဒါဆိုရင္ (၆)ႏွစ္ေက်ာ္ အခ်ိန္က အစားစားတာနဲ႕ ကုန္သြားျပန္ျပီ... ေရခ်ဳိးတာကို ကၽြန္ေတာ္ (၁)ႏွစ္လို႕တြက္လုိက္မယ္ဗ်ာ... အဲဒါဆို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏွစ္ (၅၃)ႏွစ္ပဲက်န္ေတာ႕မယ္... အဲဒီထဲကမွ ဘာသာေရးအေၾကာင္း စစ္မွန္တဲ႕ ဘာသာတရားအေၾကာင္း ကုသုိလ္ေရး အကုသိုလ္ေရးအေၾကာင္း အဲဒါေတြကို နားမလည္ႏိုင္တဲ႕ (၅)ႏွစ္သားေလာက္ကုိ ထပ္ႏႈတ္လိုက္မယ္...ဒါဆိုရင္ (၄၉) ႏွစ္ပဲက်န္ေတာ႕မယ္... ေက်ာင္းစတက္တဲ႕ အခ်ိန္ကို တြက္ၾကည္႕လုိက္တယ္... သူငယ္တန္းကေနဆယ္တန္းအထိ ဆိုေတာ႕ အားလံုး (၁၁)ႏွစ္ေက်ာင္းတက္ခဲ႕ရတယ္... ကၽြန္ေတာ္တြက္ရင္းနဲ႕ ေတာ္ေတာ္ေခၽြးျပန္လာတယ္... အဲ႕ဒီ (၁၁)ႏွစ္လံုးလံုး ကၽြန္ေတာ္ ဘာသာေရးနဲ႕ပတ္သက္လို႕ အယူအဆ အလဲြေတြ နဲ႕ပဲ
ေတာက္ေလွ်ာက္ေနလာခဲ႕တာ... အဲဒါဆို ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ တြက္ခ်က္မႈအရ သက္တမ္း (၃၈)ႏွစ္ပဲ က်န္ေတာ႕တယ္... ကၽြန္ေတာ္ ဘုရားတသြားမိတယ္... ဆက္တြက္ရင္ ဂိမ္းကစားတာ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ အခ်ိန္ျဖဳန္းတာ သင္တန္းေတြတက္ နည္းပညာေနာက္ကိုလုိက္ျပီး အခ်ိန္ကုန္တာေတြ... ဆက္ျပီးတြက္ရင္
ကၽြန္ေတာ္ သက္တမ္း အႏႈတ္ျပမလားေတာင္ စိုးရိမ္မိတဲ႕အထိျဖစ္သြားတယ္... ဆက္လည္း မတြက္ရဲ
ေတာ႕ဘူး အဲဒီတြက္ခ်က္တဲ႕ ကိစၥကိုေက်ာ္လိုက္တယ္...

အဲ႕ဒီ တြက္ခ်က္တာလုပ္တဲ႕အခ်ိန္က အသက္ ၂၆ ႏွစ္ထဲ၀င္ေနျပီ... ကိုယ္႕အတြက္ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ ဘာေတြမ်ားလုပ္ခဲ႕ျပီးျပီလဲ စဥ္းစားၾကည္႕တယ္... ေခါင္းထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး ေလးလံသြားတယ္ သိပ္ျပီး မ်ားမ်ားစားစားမထြက္လာဘူး... မထြက္လာဘူးဆိုတာ ေကာင္းမႈ ဘာလုပ္လဲ စဥ္းစားလုိက္တိုင္း မေကာင္းမႈ လုပ္ခဲ႕တာေတြခ်ည္းပဲ အရင္ထြက္ထြက္လာတယ္... အဲဒါဆို ေသခ်ာျပီေတာ႕ ကုသိုလ္ထက္ အကုသိုလ္က မ်ားေနျပီဆိုတာ... အဲဒါနဲ႕ အဲဒီ ကိစၥကိုလည္း မစဥ္းစားေတာ႕ဘူး ေက်ာ္လုိက္တယ္...

အဲဒါနဲ႕ဆက္ျပီး ကုိယ္ကိုးကြယ္တဲ႕ ဘာသာကိုဆက္ျပီးစဥ္းစားၾကည္႕လုိက္တယ္...
ဘုရား... တရား... သံဃာ... အဲ႕ဒီ စစ္မွန္တဲ႕ ရတနာျမတ္သံုးပါးကို ငါ ဘယ္ေလာက္ ယံုၾကည္ျမတ္ႏိုးျပီး ကိုးကြယ္ခဲ႕ျပီးလဲ... ႏွစ္ နဲ႕တြက္ရင္ ဘယ္နႏွစ္ရိွျပီလဲ... ျပန္စဥ္းစားေတာ႕ အသက္ ၂၆ ႏွစ္မတုိင္ခင္ ၅ႏွစ္
ေလာက္ကမွစျပီး (၀ါ) ၂၁ ႏွစ္ေလာက္ကမွစျပီး ေထရ၀ါဒဆိုတာ ဘာလဲ ေသေသခ်ာခ်ာသိခဲ႕တယ္ (ဒါေတာင္ လံုး၀အတိအက်ပါလို႕ မေျပာရဲေသးပါဘူး)... ဘုရား... တရား... သံဃာ... ဆိုတဲ႕ ရတနာ သံုးပါးကလဲြရင္ က်န္တာေတြဟာ ကိုးကြယ္ရာ အစစ္အမွန္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ တကယ္သေဘာေပါက္တာ
ယံုၾကည္တာ ေသခ်ာလားဆိုတာ ေမးမိတယ္... အဲဒီ ေမးခြန္းအျပီးမွာပဲ တျခားေခါင္းစဥ္ကို
ေက်ာ္ျပီးစဥ္းစားလုိက္တယ္...

အဲဒီလို ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာအေပၚ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ယံုၾကည္လာမိေတာ႕ မိသားစု... ေဆြမ်ဳိး... သူငယ္ခ်င္း... ပတ္၀န္က်င္ေတြၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ္ အလူးအလဲခံလိုက္ရတဲ႕ စြပ္စဲြခ်က္တစ္ခုရိွတယ္...
အဲဒါကေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္႕ကို အားလံုးကို အယူသည္းတယ္တဲ႕... ဥပမာ ကၽြန္ေတာ္ နတ္ေတြကို အယံုအၾကည္ မရိွေတာ႕တဲ႕အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ကုိးကြယ္ေနတဲ႕ နတ္ေတြဟာ (နံကရိုင္းမယ္ေတာ္... သူရႆတီမယ္ေတာ္... မင္းေက်ာ္... မိုးေခၚနတ္... အိမ္တြင္းနတ္...) အဲဒါေတြဟာ တကယ္ဆိုရင္ မရိွဘူး... ရိွတယ္ဆိုရင္ရင္ ေကာင္းရာမြန္ရာ ေရာက္တဲ႕နတ္ေတြ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ျပိတၱာေတြပဲ ျဖစ္မယ္... တကယ္႕ ၆ ထပ္ေသာ နတ္ျပည္က နတ္ေတြက လူေတြဆုေတာင္းတုိင္း မကယ္ေပးႏုိင္ဘူး... ျပိတၱာေတြ
ဆိုရင္ပိုဆုိးမယ္... အဲလိုမ်ဳိးေတြ ကၽြန္ေတာ္က သိသေလာက္ရွင္းျပေတာ႕... "မကိုးကြယ္ရင္ေန မေစာ္ကားနဲ႕" တဲ႕... ကဲ... ခက္ေတာ႕ေနျပီ... မေစာ္ကားနဲ႕ဆိုေတာ႕ကာ သူတို႕က ေစာ္ကားေနၾကတာ
ေတာ႕ အိမ္က ျမတ္စြာဘုရားက ခံေတာ္မူေနရတယ္... တျခားေျပာတာမဟုတ္ဘူး အရင္တုန္းက အိမ္မွာ
ရိွတဲ႕ဘုရားစင္ကုိ ရွင္းျပမယ္... ျမတ္စြာဘုရား အလယ္တည္႕တည္႕မွာ ကိန္း၀ပ္စံပၸါယ္ေတာ္မူတယ္...
ေဘးနားမွာ ဘာေတြရိွလဲဆို... ညာဘက္မွာ ေဒါင္းျမီးၾကီး ၂ ေခ်ာင္းနဲ႕... ဘာေၾကာင္႕ အဲဒီ ေဒါင္းျမီး
တင္ထားလဲ မသိခဲ႕ပါဘူး... ဘယ္ဘက္မွာ ဘိုးဘိုးေအာင္က မိန္႕မိန္႕ၾကီး... သူ႕ေဘးမွာ သူ႕ ေသြးေသာက္
ဘုိးမင္းေခါင္... သူ႕ေဘးမွာက သူရႆတီ... ဘယ္ဘက္ေထာင္႕ဆံုးမွာက... တရုတ္နတ္ေတြ
ျဖစ္တဲ႕ ဦးတီပြား... ကြမ္ရင္ အဲလိုနတ္ေတြ... အဲဒီမွာ ဘယ္ကိစၥက ရင္နာစရာေကာင္းလဲဆိုရင္
ဘုရားဆြမ္းကပ္ေတာ႕ ျမတ္စြာဘုရားကို ဆြမ္းထမင္းမွာ ေပါက္ေပါက္ဆုပ္တဲ႕သၾကားေလးျဖဴးျပီး
ေရေလးတစ္ခြက္နဲ႕ကပ္တယ္... ေဘးက ဟာေတြက်ေတာ႕ ေဆးလိပ္ကပ္ရတာတစ္မ်ဳိး... အသားဟင္းကပ္ရတာတစ္မ်ဳိး... စံပယ္ပန္းကပ္ရတာတစ္မ်ဳိး... ပ၀ါဆက္ရတာတစ္မ်ဳိး... စံုေနတာပဲ... ဘုရားကိုေတာ႕ ျပီးျပီးေရာ ထမင္းနဲ႕ေပါက္ေပါက္ဆုပ္သၾကား ပါတဲ႕တစ္ပန္းကန္ထဲ ျဖစ္သလိုကပ္တယ္ က်န္တာေတြကေတာ႕ ရွယ္...ကဲ...အဲဒါေလာက္ ေစာ္ကားေနတာရိွေသးလား... ေသခ်ာမစဥ္းစား ေသခ်ာ မၾကည္႕ရင္ ဘာမွ ျမင္မွာမဟုတ္ဘူး... ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ ေနာက္ပိုင္း အဲဒါေတြ ရွင္းဖို႕
လုပ္တဲ႕ သူဆိုေတာ႕ ေသခ်ာ မွတ္ထားတာေပါ႕... ကၽြန္ေတာ္ အဲ႕ဒီဟာေတြကို ၾကည္႕မရတာေတာ႕ ၾကာပါျပီ... ၾကာဆို နတ္ေတြကို စမယံုတဲ႕ ၁၆ နွစ္သားေလာက္ကတည္းကေပါ႕... အဲဒီကတည္း ရွင္းဖို႕ ၾကိဳးစားလာလိုက္တာ ကၽြန္ေတာ္႕ အသက္ ၂၁ ႏွစ္ေရာက္မွပဲ အဲဒါေတြ ဘုရားစင္ေပၚကေန ေပ်ာက္
သြားေတာ႕တာ... ကဲ မေကာင္းတဲ႕ အယူအစဲြမ်ား ေတာ္ေတာ္ ခၽြတ္ရခက္သလို ေနရာယူျပီးရင္ ျဖဳတ္ခ်
ဖို႕လည္းတအားခက္တာကို သိလုိက္တယ္... အဲဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္႕ကို မယံုလို႕ မကိုးကြယ္ရင္ေန မေစာ္ကားနဲ႕ဆိုတဲ႕သူေတြကို ကၽြန္ေတာ္က တန္ျပန္သက္ေသျပတဲ႕အေနနဲ႕ ဘုရားစင္ေပၚမွာ အားမနာတမ္း ဘုရားေဘးနားကပ္ျပီး ေနထိုင္စားေသာက္ဇိမ္က်ေနတဲ႕ အရႈပ္မ်ားအားလံုးကို အယူသည္းစြာ ရွင္းထုတ္လုိက္တယ္... အဲဒီအယူသည္းျခင္းရဲ႕ ရလဒ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ မာမားအပါအ၀င္
ေဆြမ်ဳိးနဲ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ဳိ႕ပါ လံုး၀ (မေကာင္းတဲ႕)နတ္ဆိုတာကို ယံုၾကည္မႈ ပပ်ာက္သြားခဲ႕တယ္... အဲဒါေၾကာင္႕ အယူသည္းတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က ဒီအယူသည္းမႈကုိ ျပံဳးျပံဳးၾကီး လက္ခံႏုိင္ခဲ႕တယ္... 

ေနာက္ထပ္ ကၽြန္ေတာ္႕ အယူသည္းမႈတစ္ခုကေတာ႕ ေဗဒင္ ယၾတာ ဓါတ္ရိုက္ဓါတ္ဆင္... အဲဒီကိစၥေတြ...
ကၽြန္ေတာ္ (၁၀)တန္းေအာင္ေတာ႕ ႏိုင္ငံျခားထြက္ဖို႕... ၾကိဳးစားတယ္... အဲဒီမွာ အိမ္က ေဗဒင္သြားေမး
ပါေလေရာ... အစကေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး... ေနာက္မွ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ကုိယ္တုိင္လိုက္ဖို႕ေခၚမွ... ဘယ္သြားမလဲ ဘာညာဆိုေတာ႕ ႏိုင္ငံျခားေရာက္ေအာင္ ေဗဒင္သြားေမးမယ္ဆုိေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္က
ျငင္းေသးတယ္ ဒါေပမယ္႕လည္း မာမားၾကီးက လိုက္ခဲ႕ဖို႕ အတင္းေခၚတာနဲ႕ လိုက္သြားလိုက္ပါတယ္...(အေမေျပာရင္ ျငင္းဆန္ဖို႕ ေတာ္ယံုနဲ႕ မၾကိဳးစားဖူးပါဘူး) အဲဒီတုန္းက မွတ္မိပါေသးတယ္... က်ဳိက္၀ိုင္း ဘက္ကိုသြားရတာ... ဟိုးေခ်ာင္ကေလာင္ထဲမွာ... အဲ႕ဒီမွာ ဘယ္သူ႕ကိုေတြ႕တယ္မွတ္လဲ မင္းသမီးနႏၵာလိႈင္နဲ႕ သူ႕ညီမေလးနဲ႕... ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းရိွန္သြားတယ္... ဒီက ဆရာမက တယ္ဟုတ္ပါလားေပါ႕... အဲဒါနဲ႕ ၁ နာရီေလာက္ တိုကင္က်ဖို႕ ထုိင္ေစာင္႕လိုက္ရတယ္... အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္႕အလွည္႕က်တယ္ေပါ႕... အဲဒါနဲ႕ ၀င္၀င္ခ်င္း (အဲ႕ဒီတစ္ေယာက္က ဟိႏၵဴအမ်ဳိးသမီး တစ္ေယာက္ပါ)... ကၽြန္ေတာ္႕ကို လက္ျဖန္ခိုင္းျပီး တန္းေဟာတာ ရည္းစားကိစၥလာတာလားတဲ႕... ကၽြန္ေတာ္ မေအာင္႕ႏုိင္ေတာ႕ဘူး ျပံဳးလိုက္တယ္... မဟုတ္ဘူးလို႕... (ဟားဟား) မွန္သလားမေမးနဲ႕... အဲဒီမွာ အထဲကို ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ လိုက္၀င္လာတဲ႕ အမက ၀င္ေျပာလိုက္မွ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရုပ္ျပန္တည္ျပီး
ေနလုိက္ရတယ္... ဟိုေဟာ ဒီေဟာနဲ႕ အမွားေတြခ်ည္း ေဟာလိုက္တာ ေနာက္ဆံုးမွာ အမွားဆံုးတစ္ခုကို သူက ကတိေပးခဲ႕တယ္... အဲဒါနဲ႕ ျပီးသြားေတာ႕ ၃၀၀၀ ေပးျပီးျပန္လာရတယ္ (ေရႊတစ္က်ပ္သား ၅၀၀၀၀ ေသာင္းက်ပ္ေခတ္)... အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ သြားခ်င္လြန္းလို႕ ၾကိဳးစားတာေပါ႕ေနာ္... အိမ္ကလည္း ေဗဒင္က ေျပာထားတယ္ဆိုျပီး ယၾတာေတြလုပ္ျပီး ၾကိဳးစားလိုက္ၾကတာ... ေနာက္ဆံုး တကယ္သြားရေတာ႕ သူက မသြားရဘူးေဟာတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ အမက သြားရတယ္... :D သြားကိုသြား ရမယ္လို႕ ေဟာထားတဲ႕ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ မသြားရဘူး က်န္ခဲ႕တယ္... ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲ႕ကိစၥကို အိမ္မွာ ခဏခဏေျပာလိုက္ ရယ္လုိက္ကိုလုပ္ေနတာ... ကၽြန္ေတာ္႕အမကေတာ႕ ေဗဒင္ဆရာမ လုပ္ေပးတာေနမွာဆိုျပီး ေျပာသြားေသးတာ မွတ္မိပါေသးတယ္... သူ႕ ဖာသာ သြားရဖို႕ ကံပါလို႕
သြားရတာကို မစဥ္းမိဘူးထင္တယ္... အဲဒီကတည္းကစျပီး အိမ္မွာ ေဗဒင္တြက္မယ္ဆိုရင္ ရန္ျဖစ္မတတ္ အထိ ျငင္းခဲ႕တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ပိုင္း လံုး၀ေဗဒင္ဆိုတာ စိတ္ေတာင္မကူးေတာ႕ဘူး... အိမ္ကလူေတြက ကၽြန္ေတာ္႕အထင္ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ ၂၀ ေလာက္အခ်ိန္ထိ ေတာ္ေတာ္ယံုၾကည္
ေနျပီး ေတာ္ေတာ္ေလးကို တြက္ျပီး ယၾတာေတြလည္း ေခ်ၾကတုန္း... သူတို႕ရဲ႕ လက္သံုးစကားေလးကို
တင္ျပဦးမယ္ ဘာလဲဆိုေတာ႕ "ယၾတာေကာင္း မင္းေလာင္းတာင္ ေပ်ာက္သတဲ႕..." အဲဒီစကားနဲ႕ပဲ
ေဗဒင္မွေဗဒင္တြက္လာလိုက္တာ... ကၽြန္ေတာ္ အသက္ ၂၁ နွစ္ေလာက္အေရာက္မွာေတာ႕ အိမ္က လူေတြ ေဗဒင္ဆို နည္းနည္း ခ်င္ သြားၾကျပီ... ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အားေနရင္ ခၽြတ္ေနတာကိုး... သူတို႕
အျမင္ကတ္တဲ႕အထိကိုေျပာတာ... ေနာက္ဆံုးေတာ႕ အယူသည္းတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္႕အေနနဲ႕ အယူသည္း
တဲ႕အက်ဳိးက ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ေကာင္းေကာင္းၾကီး ခံစားႏုိင္ခဲ႕တယ္ေလ... ဘာလို႕လဲဆိုေတာ႕ အခုဆို အိမ္မွာ ေဗဒင္ကို ယံုၾကည္တဲ႕သူ တစ္ေယာက္မွ မရိွေတာ႕ဘူးေလ...

ေလာကမွာ စစ္မွန္တဲ႕ ဘာသာတရားရဲ႕ အရိပ္ေအာက္မွာ ေနရတဲ႕ဘ၀ဟာ တုိေတာင္းလြန္းလွတဲ႕
အေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ အနည္းငယ္ ရွင္းျပႏုိင္ခဲ႕ျပီလို႕ထင္ပါတယ္... အဲဒါေၾကာင္႕...




ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ၀က္ဆုိဒ္ေလးမွတဆင္႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အယူသည္းမႈေတြကို လက္ခံတဲ႕ လူေတြေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားရိွလာခဲ႕ရင္ ေနာက္ထပ္ အယူသည္းတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုတဲ႕ ပို႕စ္ေလးကို နံပတ္ (၂)အေနနဲ႕ ထပ္ျပီး ေရးသားတင္ဆက္ သြားပါမယ္လို႕ ေျပာၾကားရင္...

အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္...

အယူသည္းတဲ႕ ဇင္မ်ဳိး...

2 Responses so far.

  1. Yuya Mon says:

    Nice Post!!!

  2. zmozmo says:

    ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ... ဘေလာ႕ခ္ရိွရင္ ထားခဲ႕ပါဦး... ျပန္လည္လာေရာက္လည္ပတ္ျပီး link ခ်ိတ္ပါ႕မယ္ဗ်...

Leave a Reply