HAZY LIFE


( 1 ) www.wiradhamma.com
( 2 ) www.ashintejaniya.com
( 3 ) www.ashinpanna.com
( 4 ) www.ashinnipuna.com 
( 5 ) www.thuthayet.com
( 6 ) www.ashinsumana.com
( 7 ) www.sarpayalin.com
( 8 ) www.zmohazylife.com
( 9 ) www.3rdthameetaw.com
(10) www.myittaryik.com

Domain Name စုစုေပါင္း (၁၀) ခုကို (၃)ႏွစ္စာလွဴခဲ႕တာပါ… အလွဴမတည္ၾကိဳးစားျပဳလုပ္သူကေတာ႕ ကိုစြယ္စံုက်မ္းhttp://www.zwmnna.com/2012/11/blog-post_18.html?utm_source=BP_recent ျဖစ္ပါတယ္… ကိုစြယ္စံုက်မ္းမွတဆင္႕ လွဴဒါန္းသူမ်ားကိုလည္း သာဓုအႏုေမာဒနာ ေခၚဆိုလိုက္ပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ ဒီဘေလာခ္႕ေလးကို စလုပ္ကတည္းက ဘာသာေရးဘေလာခ္႕အေနနဲ႕ စခဲ႕တာျဖစ္ျပီးေတာ႕ေတာက္ေလွ်ာက္ဘာသာေရး ဘေလာခ္႕အေနနဲ႕ ေရွ႕ဆက္သြားၾကိဳးစားတင္ဆက္သြားဖို႕ စိတ္ဆံုးျဖတ္ျပီးသားပါ… ဒါေပမယ္႕ Domain Name လွဴမယ္႕ အလွဴရွင္ေပၚေပါက္လာဖို႕ေတာ႕ မစဥ္းစားခဲ႕ဖူးပါဘူး… ကိုယ္တုိင္၀ယ္ယူျပီးလုပ္မယ္လို႕ စဥ္းစားထားေပမယ္႕ အေျခအေန (ေငြေၾကးမဟုတ္)က မေပးတဲ႕အတြက္ မလုပ္ျဖစ္ခဲ႕ေသးတာပါ… ၂၀၁၃ ဇန္န၀ါရီမွာ Domain Name ၀ယ္မယ္လို႕ စိတ္ထဲဆံုးျဖတ္ထားခဲ႕ေပမယ္႕
ေကာင္းမႈကုသိုလ္ရဲ႕အက်ဳိးအားျဖင္႕ မထင္မွတ္ပဲ ကၽြန္ေတာ္၀ယ္ခါနီးမွာပဲ အလွဴရွင္ေပၚလာခဲ႕ပါတယ္… လွဴဒါန္းဖို႕ ဆက္သြယ္လာေပးခဲ႕သူက အေပၚမွာေျပာခဲ႕တဲ႕ ကိုစြယ္စံုက်မ္းပါပဲ… တကယ္႕အင္တိုက္အားတိုက္ပါပဲ သူၾကိဳးစားဆက္သြယ္ခဲ႕တဲ႕ ဆုိဒ္ေတြမနည္းပါဘူး… ကၽြန္ေတာ္လည္း
တတ္ႏုိင္သေလာက္ အကူအညီေပးခဲ႕ပါတယ္ ဒါေပမယ္႕နည္းနည္းပါးပါးေလးပါ… ကိုစြယ္စံုက်မ္းအေနနဲ႕ အနည္းဆံုး အလွဴခံပုဂၢိဳလ္ေတြဆီကို ဖုန္းဆက္တာနဲ႕တင္ သူေတာ္ေတာ္ပိုက္ဆံကုန္မွာပါ… ေရျခားေျမျခားကေန ျမန္မာျပည္ကိုဖုန္းေခၚရင္ ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္ကုန္မလဲ အားလံုးလည္း သိၾကမွာပါ… ဒါေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္႕ဆီကို လွဴဒါန္းဖို႕တစ္ခါ… Domain ခ်ိတ္ဖို႕ တစ္ခါ… ၂ခါတိတိ ဖုန္းဆက္ေပးခဲ႕ပါတယ္… အဲလို အနည္းဆံုး ၁၀ ေယာက္ကို ဆက္သြယ္ရတဲ႕အတြက္ ဖုန္းဖိုးတင္ အခါ ၂၀ စာကုန္သြားပါျပီ… ေက်းဇူးလည္း တင္သလို လုပ္ႏိုင္တာကိုလည္း သေဘာက် ေလးစားမိပါတယ္…
ကၽြန္ေတာ္႕အေနနဲ႕ထပ္ေျပာခ်င္တာကေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘာသာေရးဆုိဒ္ကို Blogspot ကေန စတင္လုိက္ကတည္းက ေနာက္ဆုတ္ဖို႕မစဥ္းစားဖူးပါဘူး… အရင္ကတည္းက Blogspot နဲ႕လုပ္ျပီး အလကားရတဲ႕ Blog ဆိုျပီး တန္ဖိုးမထားမလုပ္ဖူးသလို အခုလို အခေၾကးေငြေပးျပီး ၀ယ္ယူ (လွဴ) ထားတဲ႕ ဆုိဒ္ေလးအျဖစ္ ရာထူးတက္သြားျပီးျဖစ္တဲ႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္႕စိတ္မွာေတာ႕ ဒီဆိုဒ္ေလးကို ပိုျပီးအားတင္ အားစိုက္လုပ္ဖို႕အတြက္ တြန္းအားတစ္ရပ္လို ျဖစ္သြားပါျပီး… အဲဒါေၾကာင္႕ ယံုၾကည္ေပးပါ… ကၽြန္ေတာ္႕ Blog ေလးကို စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြအတြက္… အလွဴရွင္ေတြအတြက္… ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္အတြက္… ဒီ႕ထက္ေကာင္းမြန္ေအာင္ ဒီ႕ထက္တိက်စံုလင္ေအာင္ ကိုယ္အား ဥာဏ္အား တတ္စြမ္းသေရြ႕ၾကိဳးစားသြား ပါ႕မယ္လို႕ ကတိေပးပါတယ္ခင္ဗ်… ကိုစြယ္စံုက်မ္းနဲ႕တကြ အလွဴရွင္ေတြကေနတဆင္႕ ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ Blog ေလးကလည္း ၾကည္႕ရ ႈလည္ပတ္ ဖတ္မွတ္သူ အေရအတြက္ အရင္ကထက္ပိုတုိးလာမယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင္႕သလို ေ၀ဖန္မွႈ အၾကံေပးမႈေတြကိုလည္း ေပ်ာ္ရႊင္စြာေမွ်ာ္လင္႕လ်က္ပါလို႕ ေျပာၾကားရင္းနဲ႕ နိဂံုးခ်ဳပ္ပါတယ္ခင္ဗ်…

အားလံုးရဲ႕သူငယ္ခ်င္း

ဇင္မ်ဳိး

Leave a Reply